Partfal


Szabad szemmel szeretném írni ezt a blogot, szememben néha mégis akadnak porszemek, melyek látásomat elhomályosítják. Lehet, lehet, hogy ez csak múló állapot nem vagyok más Uram, csak esendő földi vándorod!

2013. május 4., szombat

Best blog

Ajnócska!

Bevallom neked nehéz választanom kedvenc olvasmányaim közül.
Mivel megleptél szétnézek mely blog legyen a kedves...
Nehéz a választás.

A lista:
Johanka-
 hogy többen megismerjétek.
Fafaragó -
 mert megérdemli, hogy szépséges alkotásai napvilágot lássanak itt is.
A tüskés habcsók 
- mert tanultam tőle.
Tede -
mert érdekes infókat olvashatok nála kedvenc országomról.

Még "valakit" had ajánljak nektek, akinek lényegesen több ismerőse van, mint amennyi itt a limit.
DE! Nekem Ő a fő kedvencem mostanában, mert nagyon inspirálóak az alkotásai, hátha nektek is tetszik majd!

Elena Nuez

Továbbadáshoz tudnivalók:

1. Megemlítjük, hogy kitől kaptuk a díjat.
2. Felsorolunk 4 bloggert, akinél 200-nál kevesebb a feliratkozott rendszeres olvasók száma.
3. Egy-egy kommentet hagyunk a kiválasztott 4 blogon a díjazásról.

3 megjegyzés:

  1. köszönöm Márta, kedves vagy, hogy gondoltál rám!
    sok puszi! :)

    VálaszTörlés
  2. kedves Márta! "Találkoztunk" már, olvastam verseidet, egyet el is loptam, s te megjegyzést is hagytál nálam... köszönöm, hogy közzéteszed gondolataidat,s azonosulhatunk vele...:) szép hétvégét!

    VálaszTörlés
  3. Márta, nagyon köszönöm, hogy rám is gondoltál!! :)

    VálaszTörlés